1(877) 898-3935
Call Now! 1(877) 898-3935

Read what people are saying
about Precision Garage Door

Precision Garage Door of St. Louis
has received 5 reviews, averaging 1.00 Stars:
? At the completion of every job all Precision customers that provide contact information are sent a request to review our business.
Review:

STAY AWAY! HUGE BAIT AND SWITCH COMPANY!! I waited an extra day to get their quoted price which was 100 less than other quotes, but when the guy got there he more than DOUBLED THE QUOTE! They would not honer their quote after several calls with the company and a tgalk with the repair guy. Owner is a real pr__k! \Talked to me like I was a piece of trash and couldn't care less what I was quoted and was REAL OBNOXIOUS on the phone. Would never even THINK about doing business with this company again. STAY AWAY!! HUGE BAIT AND SWITCH COMPANY!!
Rick Evans
Service Provided:
Garage Door Repair
Product:
Springs
? At the completion of every job all Precision customers that provide contact information are sent a request to review our business.
Review:

I was quite disappointed with the service received today by the technician, Keith. He was brief, flippant and barely spoke directly to me, as the customer. His response to my broken belt on my (aged) garage door opener was that it would most definitely be replaced. He never once referenced the fact that the belt was, in fact, under lifetime warranty with the company. He immediately led with the expensive repair of replacing he entire unit and likely the structural beams, as well. He kept walking back and forth to his truck, then was chewing on a piece of blue plastic, making it hard to understand what he was saying. When it came time to sign information on the Ipad, he was less than informative on what I was signing my name to; I had questions which seemed to frustrate him. I will not be using your company in the future and will make certain my friends and neighbors do not either.
Rebecca Jones
Service Provided:
Garage Door Repair
? At the completion of every job all Precision customers that provide contact information are sent a request to review our business.
Review:

I am writing this review on 9/6/2018. We spent over $1000.00 on our garage door to have basically all new parts but that is not the reason for this review. After all of the work the door still closed rather hard, I called on Sunday 9/2/2018 and asked if someone could come by and check to see if it can be adjusted so it does not close so hard. I asked if there would be a charge and was told no. Today a tech named Adam came and my wife told me he was the most rude arrogant and condescending individual that has ever come to our home, My wife was so upset they way he talked down to her. You may want to call so she can give you the whole story. Our phone num
Mike Lynch
A Response from: Clark Wolfsberger

Mr. Lynch, We are sorry for your bad experience and we are in the process of making it right. Prior to this review, we had left two messages for you at your home to see how we can help. I left one as did our Office Manager, Mike. I believe that since this review, you have spoken to Mike and alleviated the problem. I am glad you have had everything resolved. Thank you for your time

Service Provided:
Garage Door Repair
? At the completion of every job all Precision customers that provide contact information are sent a request to review our business.
Review:

????Liars and cheats.....that what you get when you call Precision. They came out and destroyed my top section of my garage door. They said they would only fix it if I bought a $420 garage door opener from them. With all the added fees, they wanted $650 to change out my garage door opener. You can buy the exact same opener for $200 on Amazon and $225 at Home Depot. They are rip off scammers and should not be trusted. HORRIBLE SERVICE. They haven't heard the last of this situation. They still owe me a new garage door section.
Michael Hayes
A Response from: Clark Wolfsberger

Hello Mr. Hayes, I am sorry for your frustration. I will call you to figure this out with you. I believe there has been a miscommunication. We did damage you top section after the opener failed to stop and reverse after meeting with an obstruction. We did let you know that we will replace the top section for free but would not hook it up again to your opener because the same outcome would occur. We never said that you had to buy an opener from us or had to buy one form us to get the free panel. I think that's the biggest miscommunication. I do believe that if you checked out the differences (Parts and Warranty) between our openers and the ones sold at retailers you would understand the price difference. We would be happy to install any Opener you purchased outside and the new free panel at the same time. I know that Mike our office manager and Jim our GM have both reached out to you and you have talked to Jim. We have left a couple messages at your house. You had told them that you have two jobs and that you would not be able to answer the phone during the day and for us to leave a message. We will contact you again see how best we can help you and feel better about your experience with us. Thank you

Service Provided:
Garage Door Opener Repair
? At the completion of every job all Precision customers that provide contact information are sent a request to review our business.
Review:

The initial visit was fine although expensive. I had a new keypad installed and purchased 4 new remotes. Six months later the keypad stopped working. I called and just wanted someone to troubleshoot over the phone with me. Instead I was told the only option was to set up a service call--at a fee--to fix it. Very disappointing that this company is not willing to assist their customers in repairing a SIX MONTH OLD product that shouldn't stop working so soon after purchase.
Tracy Wright
Service Provided:
Garage Door Opener Repair
Product:
Remotes / Keypad